RAISED TO BE STUPID TAUGHT TO BE NOTHING AT ALL

Alla inlägg under mars 2013

Av Reneé - 28 mars 2013 13:04

Tjenare! Idag är det torsdag och vi dumma gotlänningar (och ni andra) har lov nu. Skönt alltså... Hursomhelst, jag min kompis,syrran,morsan och syrras pojkvän är i värmland, in the Arvika. Det är is på vår sjö här så jag och min kompis ska nog gå ut nu och åka spark på isen cx Det låter väl helt okey? Jag som är här tycker det ialla fall, sen skiter jag i vad andra tycker! This is My life you know ;P Hey på er xP

Av Reneé - 19 mars 2013 15:12

Hej! Idag är det tisdag och nu tänkte jag publicera detta inlägg i min nya kategori - Haha, nej jag kommer inte på nåt namn.. Så jag skriver bara nåt random namn sen... Aja,som sakt det här inlägget ska handla om Skrillex, en av mina största idoler så, tja då börjar vi väl x) 


Ni som känner till Skrillex vet säkert att han gör dubstep, men han har faktiskt haft några tidigare karriärer innan han blev just kännd som Skrillex. Innan var han  med i ett band (From first to Last) som sångare. Men efter några år fick han problem med rösten och avslutade sin karriär i bandet. Dess värre blev inte hans röst bättre av att han inte ansträngde sig genom att sjunga den blev snarare sämre och efter några månader kunde han nästan inte prata men han gick då till en läkare. Jag vet ju såklart inte vad läkaren sa eller så, men jag tror att läkaren sa nåt i stil med att Skrillex inte skulle prata innan han fick opereras. Hursom, Skrillex opererades och blev bättre men kunde ändå inte återgå till FFtl. Men efter några år eller så började Sonny Moore med en ny karriär vilket han sjöng i sjäv. Men han hade en helt annan röst än i FFtl.(jag vet inte om det var tack vare oprationen och det eller om han bara började sjunga mjukare) Ialla fall började då remixa sina låtar lite och tyckte att det var kul och fortsatte med det och blev just Skrillex. Sen finns det ju massa mera fakta om honom! Men det orkar jag inte, och så kommer jag verkligen inte på nåt mer just nu C:   Aja hoppas ni lärde er nåt och cha.. HEY DÅ XD

Kul

Av Reneé - 16 mars 2013 14:41

Haha, vet verkligen INTE vad jag håller på med just nu! Sitter och lyssnar på 'Marilyn Manson' och har gjort det sen tidigt i morse, har ont i huvudet och chattar med nån jag inte känner som gillar skrillex.. JAG HAR ONT I HUVUDET! vill jag just nu skrika sen bara kasta in denna datorn i väggen och springa runt som en galning.. Beatiful dream typ. Aja, nu ska jag städa (hör vad kul jag har det) för annars för min mor agroo utbrott.. Så BYE

 

  Haha, best bilder EVRRR.

/Hey you! Are you tryin to be mean? You live with apes, man, its hard to get clean. Nej men seriöst /Saga

Av Reneé - 16 mars 2013 13:03

Haha, nej den är jätte dryg men what evrrr... Nu är det lördag och världens bästa dag för vissa. Själv förstår jag inte det där med lördagar och söndagar. Eller allts jo jag är ingen utomjording..eller kanske, men det jag menar är att jag inte gör nåt alls på helgerna..och mina kompisar tjatar på mig att jag ska med ut men jag har liksom ingen lust... och i veckorna är jag självmordsbenägen.. AJA, nu ska jag bäretta vad jag inte ska göra idag

1.Jag ska inte dra till stan och äta mat på nån dålig pizzeria. xD

2.Jag ska inte till nån klädaffär (Skönt att man slipper..UTOMJORDING HAHA)

3.Och jag ska absolut inte till nån ungdoms gård.

Ja det är det jag inte ska göra... Kul att jag skriver det -.- Aja stå ut med mig?

MEN JAG HAR FAKTISKT ETT LIV OCH JAG SKA SOVA ÖVER MED MIN KOMPIS FÖR SISTA GÅNGEN FÖR EVER. HAN SKA FLYTTA D: Så just nu vill jag bara dö.. Orkar inte med folk som flyttar och lämnar mig här på Gotland.

Hursom helst nu ska jag sova IGEN och bara drömma om ett vackart liv..

 

BYE, och föresten jag är BATMAN, nej det var en dröm, men jag heter Saga.HAHA fult namn...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


för jävla onödigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards