RAISED TO BE STUPID TAUGHT TO BE NOTHING AT ALL

Alla inlägg under augusti 2013

Av Reneé - 1 augusti 2013 13:43

Amen Tjena!   Har ingen dator här i ackvärmeland, haha. Nemen serious, internet fungerar tydligen inte här ute på landet. Tycker det är lite stört, men orkar inte bry mig. Har det ju skit bra här ändå utan dator och allt...fast nu ljög jag ju lite, syrran har ju dator (det är denna jag skriver på nu) och internet..och jag har också en dator, men inget internet..så min dator brukar jag spela the sims 3 på när jag har tråkigt eller så. (hör hur kul jag har det.)


Men nu till det riktiga inlägget. Jo som sagt barn, testa aldrig någonsin att äta chilli rakt av. Om typ inte är självmordsbenägen och har lust att utsätta dig för något sådant..nejmen gör det ännu mindre då. Men hursom, det är starkt,starkt,staaaarkt!! Min tungspets dog seriöst. D: Jaja nu till det andra. Steve Jobs, (vad är det han heter? heter han så..ursäkta mig för att jag inte kan.) han som kom på apple och som "tillvärkade" dem, alltså ne det gjorde han inte. För vet ni? Alla ni som sitter med en macbook,iphone,ipod, vet ni om att det är/var barn som sitter/satt och tillvärkade dom åt er? Ja ni, tänk på det. Och nej jag ljuger inte, sluta säga så, det är true jävla fakta och om ni nu säger "amen min iphone är det ju inte alls så med.." Vad fan vet ni? Börja efterforska lite innan ni köper saker för minst 2000. Sen har väl alla företag gjort sånt här nångång, men jag tycker ändå att det är dåligt. De där barnen borde få gå i skolan! Inte sitta och pyssla ihop massa datorer. 


Ja..det var det jag hade i min skalle. Tack och hej, och fint att du läste. Puss & kram fra mig.

Juste..fyller år om 6 dagar, ehheheh. :D 



Presentation


för jävla onödigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards