RAISED TO BE STUPID TAUGHT TO BE NOTHING AT ALL

Alla inlägg under september 2013

Av Reneé - 22 september 2013 14:20

Ni vet den där känslan, när folk kommer fram till en och bah "Jävlar vad smal du har blivit, igår såg du jätte tjock ut" Och man bah "jaså, ehm...jaha..tack?" Nej ärligt talat jag vet inte den kännslan  heller, eller jo lite, men alltså... Kommer ni ihåg den där reklamen "bytbyt elbolag"? Vilken jävla reklam kommer den i från, jag dör här... Nej alltså inte tekniskt sett. Jag saknar Johanna... Men alltså nu ska jag typ gå, och fira att det finns två sidor på den här bloggen... woo... 


 

..................jag har så himla tråkigt..........................

Av Reneé - 22 september 2013 14:12

Söndag, kl kvart över 2, i min säng. Gud vilken tråkig dag, men nu ska jag inte klaga...har faktiskt duschat. Duktig som jag är... ja eh, vad har ni gjort idag? varför skriver jag ens på den här bloggen..? bra fråga, nu skaj lilla jag gå och klä på mig...#hejdåkorsning.


 


Av Reneé - 18 september 2013 10:45

Jag har typ skit tråkigt. Så nu ska jag spela the sims, owow vilket liv man har då. xP 


 

Sådär känner jag mig typ i skolan, tack Hanna för bilden. ehehe. XD


Spaceghost-michelleeee :_;



Av Reneé - 18 september 2013 10:22

Nu har jag tagit bort novellen, ÄNTLIGEN, den sög inte för att nån bryr sig men ändå. Ett väldigt onödigt inlägg egentligen, menmen. x3

Av Reneé - 18 september 2013 09:41

Hej. Nu sitter jag här i min vackra ensamhet och tänker, det är så fint, och det är så fult... Det är lite sådär som det ska vara, men jävlar vad jag stör mig på en sak! Fyfan för folk, och unga, som verkligen inte kan komma på någonting själva! Liksom som jag för några årsedan, gissa vad jag hette på twitter? Jo jag hette, jag lovar ni kommer dö, "Awsomebloggare". Liksom jaha, vad mysigt med yttligare en liten mini människa som inte kan stava. No offense, folk som inte kan stava kan ju vara jätte trevliga, men just när man tror/vet att det stavas på ett sett och väljer att stava det på ett annat sätt, då är man lite korkad. Jag har verkligen problem med folk som gör så. Som vet att det inte stavas så men som gör det ändå. Det blir så fel! Samma med tjejer som går runt i tajta toppar och säger saker som "men alltså bah, kommer ni ihåg igår ellerh?". Förlåt men jag blir så trött på mänskligheten ibland. Och juste om ni nu tänker "men vadådå, du är väl inte heller mäster-stavarn?" Och nej, det är jag absolut inte, jag måste kanske kolla google translate för att kunna rikitg svenska ibland. Men jag försöker i alla fall... Men skit samma nu till det som faktiskt betyder någonting. Min dator har fått virus. <3 Nej men, jo typ. Sen också det där med novellen, kanske tar bort den efter som att jag inte kan kopiera den från datorn i skolan till bloggen, menmen. Ja det var väl all information för idag, kanske lägger upp någonting sen om jag inte ligger knäböjd framför toastolen. Ha det. 

Av Reneé - 3 september 2013 15:57

Halloj små apor! Idag har varit yttligare en skitdag, på en skitö, i en skitstad i ett skitliv. Anledningen till det är att jag (duktig som jag är) har vrikat min jävla fot och kan inte gå klokt. I och försig så är det väl inte riktigt så jobbigt att gå med krykor, OM INTE MINA IDIOTER TILL VÄNNER (ursäkta och ni är nog knappt mina vänner*) INSER DET ROLIGA MED ATT GÅ MED KRYKOR OCH TAR DEM OCH SPRINGER I VÄG. Medans jag sitter kvar och skriker att jag fan behöver dem. Ja ni. Skitliv, som sagt. Dessvärre fick jag inte ens vara hemma igår när jag INTE hade krykor. Jag fick hoppa på ett ben, skit jobbigt. Och mor som ville ha iväg mig, hennes svar blev att man inte bara kunde vara hemma för att man vrikat foten. I vilket jag förstår men seriously. Ha ha, allt är bara så jävla kasst. Och min kompis gör det verkligen inte det bättre med att hon har varit på en jätte kul konsert och träffat sin idol i helgen och nu är i Göteborg - No offense, men för mig känns det väldigt sjukt, att vissa bara kan åka iväg. Och att jag måste sitta och planera i 50 år innan jag, och min töntinga familj, faktiskt gör nånting. Menmen det får man väl om man bara är negativ. Säger vi... Jag saknar Johanna, och nu är jag så jävla desperat att jag sitter och kollar på muffinsformer. -.- 

Och nu tänker jag hashtagga. Bye.

#jävlarvilkenfindaghashtagghahahahhanejmenseriöstk
annånensläsavaddetstårhärjaggerdensomkandetenmuffi
nsformwooo

Presentation


för jävla onödigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards