RAISED TO BE STUPID TAUGHT TO BE NOTHING AT ALL

Alla inlägg under juli 2013

Av Reneé - 27 juli 2013 15:54

Tjena mörs, alla grodor.    Nu ska jag berätta om min förnekelse som jag själv troget har trott på. Det är...(för mig är det faktiskt svårt att säga töntingt jaja) att jag inte alls är brunett. Jag är egentligen mörkblond.   Inge fel med det, men känner att jag har liksom gått runt och trott i alla år att jag är brunett. Och så bara, nej, du är mörkblond. Kanske inte så mycket skillnad för er kanske, men faktiskt jag har ganska ljust hår. o.o Menmen det får man väl leva med då. Har ju rött-organge hår nu, men dessvärre börjar hennafärgen släppa taget. Får väl färga när jag kommer hem från stugan, eller så...eller kanske där.    vi får se. Kanske lägger upp något dåligt video-inlägg med min syster där. Bara för skojs. Cx Menmen ha det bra, imorgon blir det av till gotlands båten, whoo ska entligen från den här tristerande-ön.  Det känns konstigt att komma härifrån entligen, men samtidigt as bra. :D Peace Out Bros.   

Av Reneé - 27 juli 2013 12:06

Ja..Som sakt, jag är sämst, på riktigt. Och väldigt onyttig. Men shit the same... Hursom helst det var meningen att det skulle bli en god "smet ovanpå" kladdkakan med smält choklad.. Men vad lyckas jag göra om inte bränna den jävla chockladen. Dum som jag då är tänker jag "men hur äckligt kan det bli liksom?" så jag lägger på det ändå. Thats a lesson kids, ta aldrig,aldrig, aldrig någonsin bränd smält chocklad över nånting för det smakar, man spyr typ. XD 

Snart åker jag till Arvik-a. Imorgon redan XD Det kommer bli så jävla bra, liksom sjön,stugan,mormor,syrran alla tankar kommer falla på plats...eftersom det nästan är det enda stället jag kan tänka på så det blir fint..   

 

Vad jag gör nu..sitter och chattar med en asum internät vän. C: 

Ha det fint små rymdspöken. <3 

Av Reneé - 27 juli 2013 00:14

Tjena! Sitter just nu och chattar med två jätte fina vänner. (nämner inga namn sålänge jag inte är säker på att jag får) Hursom helst, med den ena sitter jag och chattar om typ rymden, glaxer, liv m.m Med den andra om helvetet, himlen, mellanstadiet och mer. Det är verkligen intresant, sådana saker gillar jag. Jag gillar att tänka, ska nog ta och bli filosoferare..  (ursäkta dålig gramatik)


Vad tror ni, tror ni att det ens liknar detta i "helvetet"? 


 


Och liksom himlen, det ordet är ju gott i munnen så det måste ju betyda nåt bra..?

Av Reneé - 26 juli 2013 23:15

MJWHEHEEH, Im back rose. 


Nej men alltså Hey. Mitt namn var då S P A C E G H O ST och jag kan inte vara seriös som ni kanske förstått? 

För några månader sedan hade jag ett hemligt förhållande med Batman, det gick dessvärre inte så bra..eftersom att jag faktiskt är batman o.o Iallafall, jag hade tänkt att börja blogga igen. Och ja mina små vänner, jag diggar Skrillex fortfarande.   


Ja that pretty much everything.. Ha det bra, och om du heter Johanna och läser detta... eh..ja då..gillar du bertil.


(ursäkta kom inte på nåt annat..) xD 


BayByea


 hihi, kolla dom hade nästan ett litet spaceghost där ju. c: 

Presentation


för jävla onödigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards