RAISED TO BE STUPID TAUGHT TO BE NOTHING AT ALL

Alla inlägg under april 2013

Av Reneé - 13 april 2013 09:56

Jag är så tråkig i know. Men jag har inget att blogga om och när jag väl gör det blir det jätte långa, fuckade, inlägg så STÅ UT MED MIG?   Hursom helst, kommer nog inte bli så många fler kändis saker... för jag hatar att skriva. Eller nej men jag har inga bilder. Och jag orkar inte..såå what ever. Vad ska ni göra idag då? Jag känner mig extremt ner peppad och vill typ dö. (borde kanske sitta och lyssna på Marilyn Manson då? -.-) Min kompis kommer hit snart, så hon och jag ska sova över..med en kompis  till xD det blir as-fett det, haha älskar att använda sånna här as-fett och fett ord det är liksom kul. Men ialla fall, dom ska färga mitt hår med en färg jag egentligen inte ens ville ha eftersom jag egentligen (VÄLDIGT GÄRNA) villa ha LILA HÅR D; Men det får jag väl nån gång... Eller så gör man det bara i smyg och går runt med en handduk på huvudet när man är hemma... xD 

   Det här var seriöst jag och min syrras kompis i Grekland för typ 3 år sedan.. HAHA, fan vad bäst vi var xD

Men nu ska jag gå.. Så 'YO SKRILL DROP IT HARD!' Hahha sex pistols...

Av Reneé - 2 april 2013 13:42

Just idag känner jag mig så sjukt uttråkad att jag just nu skulle kunna dammsuga. HAHA,fan vad uttråkad jag är då alltså -.-

Sitter och lyssnar på en låt. Den är grym  ☺ Refrängen är bäst.. Och det är typ det ända jag kan berätta om mitt liv eftersom jag varken har nåt och nämnde jag att jag faktiskt heter Michelle från och med nu? Behöver ett riktigt namn förutom Batman, och saga är så as fult så att man kan dö så nu heter jag Michelle här.. HAHA, nej inte alltid.. MEN whatever.  'Scars scars - CAN YOU FEEL MY POWER?' Kul.. Åh fan vad jag hatar er som måste ha det så mycket jävla värre en mig! Ni trycker ner mig  XD! Nej men seriöst känner mig så ävla värdelös att jag inte kan förbättra ert liv, och liksom det kan jag få av nästan vem som helst. Aja.. Anser att ni inte vill höra nåt mer om mig så HEY DÅ ♥ Haha, nu kommer ni tro att jag är snäll eller helt dum i huvudet för att jag gör hjärtan. Men jag ser dom ärligt som mer anger än kärlek och värme liksom! Det är liksom ändå bara en muskel.. HAHA, kul om man skulle göra typ öron på datan istället för hjärtan! Det är liksom samma sak, fast hjärtan är så mycket blodigare inpuls på.

 

Lite som Batman här ovanför känner jag mig när vissa folk kramar mig... Börja ta mig seriöst nån gång..? Nehe,jaså inte, tack sak ni ha   ☺


 

Presentation


för jävla onödigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards