RAISED TO BE STUPID TAUGHT TO BE NOTHING AT ALL

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Nej.

Av Reneé - 29 januari 2014 12:26

Är så helvetes jävla trött på folk/människor överhuvudtaget. 

Det kan man inte säga, och det får man inte skriva, och blablabla.

Jag är hemma idag. Har egentligen ingen aning varför. Eller jo såklart jag har. Hah.

Hursom helst känner mig helt jävla dum i huvudet och vill typ just nu ta livet av mig. 

Ska dock göra en läxa och knarka ner mig med alvedon och skit.

Har ont i magen, get it ?

 

Hej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Reneé - 21 mars 2014 22:15

över ingenting, eller allting.   Blir gråtfärdig när jag ser på människorna som är unga idag, (inklusive mig). Ska iallafall sova.   Adjö, dröm något vackert.  ...

Av Reneé - 7 mars 2014 19:11


ska bli sådär jävla aktiv här igen. Bara för att få någon idiot att bli upprörd över saker man skriver... Är så jävla kall. Fryser som fan. Kan knappt skriva utan att darra sönder i händerna.  Vet ni vad som hänt mig den senaste tiden?  Jag har...

Av Reneé - 28 januari 2014 21:56


Visst är livet underbart...   Hejsan. Jag har en lugg. Och mår just nu allmänt dålig. Alla mina kompisar lämnar mig ?  Är trött på mig själv och vill så helvetes gärna ha cigg just nu.  Jag saknar mitt liv och blablabla. Har verkligen ing...

Av Reneé - 7 december 2013 14:52


Jag är så jävla hungrig, nån som har mat? :D Nejmen more serious, idag har min dag enbart bestått av té och läkerol.  Och längtan efter Ben & Jerrys. Menmen, allt kan man inte få... Snart ska jag duscha och laga någon slags mat.  Kan kanske...

Av Reneé - 5 december 2013 20:08


Hej ! Idag tänkte jag vara en sådan där "vuxen" människa som skriver så där jävla korrekt.  Idag har jag varit i skolan [hör hur duktig jag är], det var inte alls roligt. Alls.  Men jag måste verkligen gå nu, även trots att det är typ helt sjukt ...

Presentation


för jävla onödigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards