RAISED TO BE STUPID TAUGHT TO BE NOTHING AT ALL

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Bara ett sådant vacker inlägg.

Av Reneé - 18 september 2013 09:41

Hej. Nu sitter jag här i min vackra ensamhet och tänker, det är så fint, och det är så fult... Det är lite sådär som det ska vara, men jävlar vad jag stör mig på en sak! Fyfan för folk, och unga, som verkligen inte kan komma på någonting själva! Liksom som jag för några årsedan, gissa vad jag hette på twitter? Jo jag hette, jag lovar ni kommer dö, "Awsomebloggare". Liksom jaha, vad mysigt med yttligare en liten mini människa som inte kan stava. No offense, folk som inte kan stava kan ju vara jätte trevliga, men just när man tror/vet att det stavas på ett sett och väljer att stava det på ett annat sätt, då är man lite korkad. Jag har verkligen problem med folk som gör så. Som vet att det inte stavas så men som gör det ändå. Det blir så fel! Samma med tjejer som går runt i tajta toppar och säger saker som "men alltså bah, kommer ni ihåg igår ellerh?". Förlåt men jag blir så trött på mänskligheten ibland. Och juste om ni nu tänker "men vadådå, du är väl inte heller mäster-stavarn?" Och nej, det är jag absolut inte, jag måste kanske kolla google translate för att kunna rikitg svenska ibland. Men jag försöker i alla fall... Men skit samma nu till det som faktiskt betyder någonting. Min dator har fått virus. <3 Nej men, jo typ. Sen också det där med novellen, kanske tar bort den efter som att jag inte kan kopiera den från datorn i skolan till bloggen, menmen. Ja det var väl all information för idag, kanske lägger upp någonting sen om jag inte ligger knäböjd framför toastolen. Ha det. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Reneé - 21 mars 2014 22:15

över ingenting, eller allting.   Blir gråtfärdig när jag ser på människorna som är unga idag, (inklusive mig). Ska iallafall sova.   Adjö, dröm något vackert.  ...

Av Reneé - 7 mars 2014 19:11


ska bli sådär jävla aktiv här igen. Bara för att få någon idiot att bli upprörd över saker man skriver... Är så jävla kall. Fryser som fan. Kan knappt skriva utan att darra sönder i händerna.  Vet ni vad som hänt mig den senaste tiden?  Jag har...

Av Reneé - 29 januari 2014 12:26


Är så helvetes jävla trött på folk/människor överhuvudtaget.  Det kan man inte säga, och det får man inte skriva, och blablabla. Jag är hemma idag. Har egentligen ingen aning varför. Eller jo såklart jag har. Hah. Hursom helst känner mig helt j...

Av Reneé - 28 januari 2014 21:56


Visst är livet underbart...   Hejsan. Jag har en lugg. Och mår just nu allmänt dålig. Alla mina kompisar lämnar mig ?  Är trött på mig själv och vill så helvetes gärna ha cigg just nu.  Jag saknar mitt liv och blablabla. Har verkligen ing...

Av Reneé - 7 december 2013 14:52


Jag är så jävla hungrig, nån som har mat? :D Nejmen more serious, idag har min dag enbart bestått av té och läkerol.  Och längtan efter Ben & Jerrys. Menmen, allt kan man inte få... Snart ska jag duscha och laga någon slags mat.  Kan kanske...

Presentation


för jävla onödigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards