RAISED TO BE STUPID TAUGHT TO BE NOTHING AT ALL

Alla inlägg under oktober 2013

Av Reneé - 24 oktober 2013 16:36

HEEEY eftersom ingen ändå läser detta så kan jag väl skriva i princip allt, men det orkar jag inte nu.

Dessvärre måste sitta höra på när jag leker att jag är typ bäst på att baka bland annant.

Jag har bara gjort recept en gång och det blev verkligen as gott. :D 


Det här är alltså recept på chocklad-kola och om man inte gillar chocklad, eller kola, tycker jag faktiskt att man kan sluta läsa nu.


100 gr smör som ska smälta i en kastrull (gärna en medel kastrull eftersom att det är rätt mycket skit du ska ha i)

2 dl socker 

1 dl sirap

2/3 msk kakao


Du blandar i allting i kastrullen med smöret (man måste inte ta det i ordning eller så) och när du har gjort det låter du det koka i upp till 7 min. Man ska inte kunna se socker korn eller liknande utan allting ska bara vara en god smet. När det har kokat klart tar man fram bakplåts papper och lägger ut kola smeten på det och ställer in det i kylen. Ehe.'



Byeee

Presentation


för jävla onödigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards